رازونیاز

درد دل با یار

رازونیاز

درد دل با یار

۱۳۶۴/۴/۲۵


سلام

         عزیزم  ا

ایکاش آنقدر خوب نبودی تا من از دوریت دلتنگ و ملول نمی بودم. نداشتن کس وکار بهتر از داشتن خوب آنهاست چون از دوریشان عذاب نمیکشی.
خیلی دلم برایت تنگ شده کاش الان پهلوی تو بودم وباتو حرف میزدم بهتر از همه تو حرفم را میفهمی .
              شهلا دوست عزیزم وتنها دوست خوبم امروز کتاب دانهءزیر برف را تمام کردم وقتی تمام شد احساس کردم بار سنگینی رابه زمین گذاشته ام فکر میکنم زندگی رنگ دیگری گرفته مع الوصف نتوانستم حرفی بزنم اگر خواهرم هم بود خوب بود ولی نمیدانم چرا هر بار که با او حرف میزنم گمان میکنم در دلش به من میخندداما تو احساسات قلبی ات را صمیمانه ابراز میکنی دلم میخواست با تو حرف میزدم از
رنگ تازهءزندگی و آن مفهومش که تازه دریافته ام

                                                  سه شنبه          64/4/25  ولایت
                                                        ساعت  11/30 دقیقه صبح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد